AUMA Service и Прострийм Техник реагират на COVID-19, като добави видео поддръжка на живо към своето портфолио от услуги.
„Електрическите задвижвания на AUMA често са инсталирани в критична инфраструктура“, казва Томас Кнехт, директор Global Service в AUMA. „Затова е много важно, дори и по време на криза, AUMA Service да продължи да помага на нашите клиенти бързо и директно, за да гарантира безпроблемна работа на индустриалната инфраструктура.“
Много въпроси или проблеми могат да бъдат решени дистанционно чрез видео разговор, без да се налага сервизен техник да ходи на място. За да защитим здравето на нашите клиенти и на нашите служители и да спомогнем за по-нататъшното разпространение на вируса, ние предлагаме тази услуга вече и в България.
Ако имате въпроси относно електрическите задвижвания AUMA, наш оторизиран сервизен експерт може да използва видеоконферентна връзка, за да се свърже с вас на своя смартфон или таблет. Чрез видео връзка, сервизният експерт може да добие добра представа за ситуацията, да ви помогне при отстраняване на неизправности и да предприеме всички необходими действия, както и да поръча съответните резервни части, при необходимост.
Как да поискате поддръжка на видео на живо? може да заявите тази услуга на office@pstechnik.bg
За по-бърза обработка на вашата заявка, моля, включете вашите данни за контакт, серийния номер на електрическата задвижка и кратко описание на повредата, за да бъдем подготвени!